Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sterowanie Silnikiem HERTH+BUSS ELPARTS do Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11)

Sterowanie Silnikiem AJUSA Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) AJUSA
Sterowanie Silnikiem BORSEHUNG Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) BORSEHUNG
Sterowanie Silnikiem FEBI BILSTEIN Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) FEBI BILSTEIN
Sterowanie Silnikiem HEPU Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) HEPU
Sterowanie Silnikiem TRW ENGINE COMPONENT Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) TRW ENGINE COMPONENT
Sterowanie Silnikiem INA Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) INA
Sterowanie Silnikiem ABAKUS Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) ABAKUS
Sterowanie Silnikiem AE Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) AE
Sterowanie Silnikiem AUTOMEGA Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) AUTOMEGA
Sterowanie Silnikiem BGA Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) BGA
Sterowanie Silnikiem BLUE PRINT Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) BLUE PRINT
Sterowanie Silnikiem DT SPARE PARTS Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) DT SPARE PARTS
Sterowanie Silnikiem ELRING Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) ELRING
Sterowanie Silnikiem ERA Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) ERA
Sterowanie Silnikiem FAI AUTOPARTS Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) FAI AUTOPARTS
Sterowanie Silnikiem FEBEST Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) FEBEST
Sterowanie Silnikiem GATES Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) GATES
Sterowanie Silnikiem GK Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) GK
Sterowanie Silnikiem HERTH+BUSS ELPARTS Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Sterowanie Silnikiem IPD Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) IPD
Sterowanie Silnikiem KAMOKA Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) KAMOKA
Sterowanie Silnikiem KOLBENSCHMIDT Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) KOLBENSCHMIDT
Sterowanie Silnikiem MAXGEAR Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) MAXGEAR
Sterowanie Silnikiem METALCAUCHO Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) METALCAUCHO
Sterowanie Silnikiem METZGER Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) METZGER
Sterowanie Silnikiem NPS Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) NPS
Sterowanie Silnikiem NTY Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) NTY
Sterowanie Silnikiem OEM Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) OEM
Sterowanie Silnikiem PIERBURG Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) PIERBURG
Sterowanie Silnikiem RUVILLE Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) RUVILLE
Sterowanie Silnikiem SWAG Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) SWAG
Sterowanie Silnikiem TOPRAN Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) TOPRAN
Sterowanie Silnikiem TRISCAN Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) TRISCAN
Sterowanie Silnikiem VAICO Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) VAICO
Sterowanie Silnikiem VIKA Vw EOS (1F7, 1F8) 3.6 V6 kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2009.05 - 2010.11) VIKA
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50390266
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
50390266
Jednostka:
szt
Rodzaj wtyczki:  Tuleja wtyku płaskiego
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Ilość biegunów:  2
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VAG
Ograniczenia producenta:  Scania
Wersja:  Neutral
Szerokosc wtyczki [mm]:  2,8
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP):  IP X7
Długość kabli:  500
Dla numeru artykułu:  82710249
Dla numeru artykułu:  82710380
Dla numeru artykułu:  82710396
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wężykiem
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277160
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277160
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  500
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem termokurczliwym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Szerokosc wtyczki [mm]:  1,5
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Obciążalnożć prądowa [A]:  19
Napięcie robocze [V]:  100
Dla numeru artykułu:  70660022
Dla numeru OE:  1J6 943 021 B
Dla numeru OE:  1JE 943 021
Dla numeru OE:  1K8 943 021 C
Ograniczenia producenta:  VAG
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277307
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277307
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Ford
Ograniczenia producenta:  Seat
Ograniczenia producenta:  Skoda
Ograniczenia producenta:  VW
Ilość biegunów:  3
Długość kabli:  200
Szerokosc wtyczki [mm]:  1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Powierzchnia kontaktowa:  Pozłacany
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277340
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277340
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  VAG
ID wykonania wtyczki:  Code A
Długość kabli:  175
Ilość biegunów:  3
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sterowanie Silnikiem

Rozrząd - jak działa i jak o niego dbać?

Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?

Układ rozrządu stanowi element niezbędny do prawidłowego funkcjonowania praktycznie każdej współczesnej jednostki napędowej. Jest to mechanizmem bardzo złożony, który podczas eksploatacji poddawany jest bardzo dużym obciążeniom. Właśnie dlatego wszelkie błędy związane z jego konserwacją mogą okazać się naprawdę kosztowne. Jak więc prawidłowo dbać o rozrząd?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze