Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM do Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09)

Turbosprężarka MEAT & DORIA Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) MEAT & DORIA
Turbosprężarka AJUSA Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) AUTLOG
Turbosprężarka DELPHI Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) DELPHI
Turbosprężarka DRI Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT-FISPA Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) SIDAT-FISPA
Turbosprężarka TMI Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Alfa Romeo 156 (932_) 2.4 JTD (932B1) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1997.09 - 2003.09) VEMO
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0)
Kod produktu:
18854
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
18854
Jednostka:
szt
Przewód układu chłodzącego:  Od króćca przyłączeniowego do turbosprężarki
Wersja:  lubrificazione
Materiał:  Silikon
Masa [g]:  50
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze