Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GK do Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10)

Turbosprężarka FA1 Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) AJUSA
Turbosprężarka DR!VE+ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) DR!VE+
Turbosprężarka DRI Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) HEPU
Turbosprężarka JP GROUP Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) JP GROUP
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) NRF
Turbosprężarka TMI Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 35 TFSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2018.10 - 2020.10) VICTOR REINZ
Producent:GK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
998261
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998261
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  5G0 965 567
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze