Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka JP GROUP do Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08)

Turbosprężarka ELRING Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) AJUSA
Turbosprężarka DRI Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) FA1
Turbosprężarka GARRETT Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) GARRETT
Turbosprężarka JP GROUP Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.08) TURBORAIL
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1117756410
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1117756410
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze