Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02)

Turbosprężarka PIERBURG Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ENERGY
Turbosprężarka ERA Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ERA
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) GARRETT
Turbosprężarka HART Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) JPN
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) NISSENS
Turbosprężarka NTY Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) NTY
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) VICTOR REINZ
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.22796.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22796.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Techniczny numer informacyjny:  SI 0076
Techniczny numer informacyjny:  SI 0087
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Techniczny numer informacyjny:  SI 0100
Do 100 dni na zwrot
275,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze