Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HART do Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09)

Turbosprężarka PIERBURG Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) ELRING
Turbosprężarka LUKAS Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) LUKAS
Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) DELPHI
Turbosprężarka DRI Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) ENERGY
Turbosprężarka ERA Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) ERA
Turbosprężarka ESEN SKV Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HART Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) JPN
Turbosprężarka LRT Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) LRT
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) NPS
Turbosprężarka OEM Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) SIDAT
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBO MOTOR Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Bmw 3 (E90) 320 d sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2004.12 - 2007.09) VEMO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
546 073
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
546 073
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze