Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE do Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka AJUSA Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTOMEGA Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) AUTOMEGA
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FAST Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) FAST
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HOFFER Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAHLE Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) MAHLE
Turbosprężarka MAXGEAR Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) NPS
Turbosprężarka NTY Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SASIC Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SIDAT Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) SWAG
Turbosprężarka TMI Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VEMO Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën C3 II (SC_) 1.4 HDi 70 liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2009.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:DR.MOTOR AUTOMOTIVE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM0126
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM0126
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Grubość [mm]:  3
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  18
Ilość:  2
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM0363S
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM0363S
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  3
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  18
Ilość:  4
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM0416
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM0416
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM0416L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM0416L
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze