Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Citroën C5 III (RD_) 2.2 HDi 200 sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70671904
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671904
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze