Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BORGWARNER (3K) do Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka FA1 Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAST
Turbosprężarka HOFFER Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka MAHLE Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MAHLE
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PAYEN Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) PAYEN
Turbosprężarka SASIC Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TOPRAN Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën JUMPER Skrzynia (244) 2.8 HDi 4x4 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:BORGWARNER (3K)

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53039880081
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53039880081
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Specyfikacja:  SINGLE STAGE
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Ograniczenia producenta:  KUHNLE KOPP KAUSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3660,00 zł
2440,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORGWARNER (3K)
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53039900081
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (3K)
Kod:
53039900081
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Specyfikacja:  SINGLE STAGE
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze