Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03)

Turbosprężarka ELRING Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) DR.MOTOR
Turbosprężarka FA1 Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) FA1
Turbosprężarka AJUSA Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) AJUSA
Turbosprężarka AUTOMEGA Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) AUTOMEGA
Turbosprężarka DRI Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) ERA
Turbosprężarka GARRETT Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) LUKAS
Turbosprężarka NISSENS Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 125 Skrzynia 128KM, 94kW, olej napędowy (2011.07 - 2016.03) VEMO
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
1950009
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1950009
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  18
Grubość [mm]:  3
Dla numeru OE:  015708
Do 100 dni na zwrot
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze