Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat TIPO liftback (356_) 1.6 D (356HXG11) liftback 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) TURBORAIL
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUKAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA54389880008
niedostępny
Kaucja: 374,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUKAS
Kod:
LTRPA54389880008
Jednostka:
szt
Ciężar netto [kg]:  5
Do 100 dni na zwrot
1918,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 374,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA54389880025
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA54389880025
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Kształt adaptera:  Owalny
Ciężar netto [kg]:  8,4
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze