Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MEAT & DORIA do Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06)

Turbosprężarka ELRING Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) ELRING
Turbosprężarka FAST Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) FAST
Turbosprężarka FA1 Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) FA1
Turbosprężarka TURBORAIL Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) HOFFER
Turbosprężarka LRT Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) NISSENS
Turbosprężarka NPS Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) NPS
Turbosprężarka NTY Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford C-MAX II Van 1.6 TDCi Nadwozie pełne/minivan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.12 - 2019.06) VICTOR REINZ
Producent:MEAT & DORIA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9519
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
9519
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
253,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze