Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FAST do Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FAST Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) FAST
Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) ERA
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LRT Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS III 1.6 TDCi ECOnetic liftback 105KM, 77kW, olej napędowy (2012.05 - obecnie) TMI
Producent:FAST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT48413
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT48413
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT48414
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT48414
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze