Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) AJUSA
Turbosprężarka BORG & BECK Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) NTY
Turbosprężarka SASIC Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) SASIC
Turbosprężarka SIDAT Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford MONDEO III (B5Y) 2.0 16V DI / TDDi / TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2000.10 - 2007.03) TURBORAIL
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820012
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820012
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett 7086180004
Ograniczenia producenta:  Garrett 7086180005
Ograniczenia producenta:  Garrett 7086180006
Ograniczenia producenta:  Garrett 7086180009
Ograniczenia producenta:  GT2049MS
Dla numeru OE:  1404041
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820028
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett 7286800010
Ograniczenia producenta:  Garrett 7286805010
Ograniczenia producenta:  GTA1749MVK
Dla numeru OE:  1578770
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Ograniczenia producenta:  Garrett 7286805020
Ograniczenia producenta:  Garrett GTA1749MVK
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze