Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01)

Turbosprężarka ELRING Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) ELRING
Turbosprężarka FA1 Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) GARRETT
Turbosprężarka NISSENS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) AJUSA
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) METALCAUCHO
Turbosprężarka TOPRAN Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TOPRAN
Turbosprężarka AKS DASIS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) LRT
Turbosprężarka LUKAS Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka REINZ Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) REINZ
Turbosprężarka SASIC Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi liftback 130KM, 96kW, olej napędowy (2007.03 - 2015.01) TURBORAIL
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277267
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze