Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) GARRETT
Turbosprężarka AJUSA Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) NTY
Turbosprężarka SASIC Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 100KM, 74kW, olej napędowy (2007.01 - 2010.12) TMI
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: Audi
Ograniczenia producenta: Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta: VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze