Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05)

Turbosprężarka AJUSA Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DRI Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) FA1
Turbosprężarka GARRETT Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) SIDAT
Turbosprężarka TMI Iveco DAILY II Platforma / podwozie 30-10 Platforma / podwozie 103KM, 76kW, olej napędowy (1998.01 - 1999.05) TMI
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Siehe Typenschild Turb
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
Siehe Typenschild Turb
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze