Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FAST do Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02)

Turbosprężarka AJUSA Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) DRI
Turbosprężarka ELRING Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) FA1
Turbosprężarka FAST Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) FAST
Turbosprężarka GARRETT Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) SIDAT
Turbosprężarka TMI Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Iveco MASSIF Station Wagon 3.0 HPI samochód terenowy zamknięty 146KM, 107kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.02) TURBORAIL
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT63521
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT63521
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Sterowany podciśnieniem
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Do 100 dni na zwrot
1198,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze