Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NTY do Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka NISSENS Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NPS
Turbosprężarka NTY Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Jeep COMPASS (MK49) 2.0 CRD SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TURBORAIL
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECD-MS-002
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECD-MS-002
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  320
Numer seryjny:  ECD-MS-002
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 718,00 zł
388,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze