Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Mazda 6 Kombi (GJ, GL) 2.2 D Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.12 - obecnie) TMI
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2133
Jakosć:  OE REMAN
Ciężar netto [kg]:  6,3
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Strona wysokiego ciśnienia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2132
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2132
Jakosć:  OE REMAN
Ciężar netto [kg]:  7,8
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Strona niskiego ciśnienia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze