Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BLUE PRINT do Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12)

Turbosprężarka FA1 Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) PIERBURG
Turbosprężarka BLUE PRINT Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) BLUE PRINT
Turbosprężarka DRI Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HOFFER Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) NISSENS
Turbosprężarka NPS Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) pick-up 143KM, 105kW, olej napędowy (2006.12 - 2015.12) TURBORAIL
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADBP720050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP720050
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość połączeń:  2
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ciężar [kg]:  0,20
Do 100 dni na zwrot
465,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze