Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka do Mercedes-benz CLA (C118) CLA 220 4-matic (118.345) coupe 190KM, 140kW, benzyna (2019.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz CLA (C118) CLA 220 4-matic (118.345) coupe 190KM, 140kW, benzyna (2019.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DOLZ Mercedes-benz CLA (C118) CLA 220 4-matic (118.345) coupe 190KM, 140kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DOLZ
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz CLA (C118) CLA 220 4-matic (118.345) coupe 190KM, 140kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka GK Mercedes-benz CLA (C118) CLA 220 4-matic (118.345) coupe 190KM, 140kW, benzyna (2019.03 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz CLA (C118) CLA 220 4-matic (118.345) coupe 190KM, 140kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz CLA (C118) CLA 220 4-matic (118.345) coupe 190KM, 140kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz CLA (C118) CLA 220 4-matic (118.345) coupe 190KM, 140kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
763.250
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
763.250
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  A 260 090 02 00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 557,00 zł
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10700
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10700
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC12659
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12659
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 839,00 zł
466,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AP8317
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8317
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  A 000 500 36 00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1040,00 zł
594,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
337501
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
337501
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Numer artykułu zalecanego dodatku:  440511
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z zestawem papierków do kontroli oleju
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-00771
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-00771
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
440511
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
440511
Do 100 dni na zwrot
DOLZ
4.5 (12 ocen)
Kod produktu:
EM606A
niedostępny
4.5 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOLZ
Kod:
EM606A
Do 100 dni na zwrot
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
998317
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998317
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  A 000 500 36 00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze