Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) FA1
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) ELRING
Turbosprężarka GK Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) GK
Turbosprężarka HEPU Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SKV GERMANY Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) SKV GERMANY
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) 300 4-matic (253.949) SUV 245KM, 180kW, benzyna (2015.07 - 2019.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:FA1

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
414-545
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
414-545
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze