Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03)

Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) ELRING
Turbosprężarka VAICO Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) VAICO
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) FA1
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) HOFFER
Turbosprężarka IPD Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) IPD
Turbosprężarka LUCAS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W210) E 220 CDI (210.006) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (1999.07 - 2002.03) VICTOR REINZ
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Siehe Typenschild Turb
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
Siehe Typenschild Turb
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze