Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DR.MOTOR do Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie)

Turbosprężarka DR.MOTOR Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka NTY Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) NTY
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA G (W461) G 280 CDI (461.304, 461.334, 461.339, 461.344) samochód terenowy zamknięty 184KM, 135kW, olej napędowy (2009.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:DR.MOTOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR
0 (0)
Kod produktu:
DRM0123
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR
Kod:
DRM0123
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze