Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ESEN SKV
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) IPD
Turbosprężarka LUKAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 311 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:LUKAS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA53049880086
dostępny
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA53049880086
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem Bi-turbo
Ciężar netto [kg]:  5,8
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1786,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA54399880106
dostępny
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA54399880106
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem Bi-turbo
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Ciężar netto [kg]:  6,1
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1862,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 499,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA10009880074
niedostępny
Kaucja: 167,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA10009880074
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Tylko w połączeniu z:  Gasket kit GK10720
Do 100 dni na zwrot
3397,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 167,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze