Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05)

Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) FA1
Turbosprężarka PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) DRI
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka ERA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) ERA
Turbosprężarka FAE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) FAE
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) HOFFER
Turbosprężarka IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) IPD
Turbosprężarka JPN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) JPN
Turbosprężarka LUKAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) NISSENS
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) SIDAT
Turbosprężarka SKV GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) SKV GERMANY
Turbosprężarka TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 129KM, 95kW, olej napędowy (2011.08 - 2016.05) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277352
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277352
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277267
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Audi
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
70671946
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671946
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze