Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 100 SUV 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 100 SUV 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 100 SUV 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 100 SUV 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 100 SUV 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 100 SUV 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka TMI Peugeot 2008 II (UD_, US_, UY_, UK_) 1.5 BlueHDI 100 SUV 102KM, 75kW, olej napędowy (2019.08 - obecnie) TMI
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-2257
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-2257
Jakosć:  OE REMAN
Ciężar netto [kg]:  3,2
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ograniczenia producenta:  Mitsubishi
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze