Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FAE do Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) AJUSA
Turbosprężarka LUKAS Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) LUKAS
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) FA1
Turbosprężarka FAE Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) FAE
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) JPN
Turbosprężarka LRT Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) LRT
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) REINZ
Turbosprężarka SASIC Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2002.03 - 2009.12) VEMO
Producent:FAE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAE
0 (0)
Kod produktu:
56018
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
56018
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Kolor obudowy:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze