Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) LUCAS
Turbosprężarka MAHLE Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) MAHLE
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Peugeot 308 CC (4B_) 1.6 16V kabriolet 156KM, 115kW, benzyna (2009.06 - 2014.12) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
737.720
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
737.720
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
376.340
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
376.340
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  0375.L0
Dla numeru OE:  0375.N7
Dla numeru OE:  0375.R9
Dla numeru OE:  0375.T5
Dla numeru OE:  11 65 7 565 912
Dla numeru OE:  11 65 7 595 351
Dla numeru OE:  11 65 7 595 678
Dla numeru OE:  11 65 7 600 881
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze