Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METZGER do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) ELRING
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) FAST
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) PIERBURG
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) AKS DASIS
Turbosprężarka BUGIAD Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) BUGIAD
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) ERA
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) LUCAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) NISSENS
Turbosprężarka NPS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) NPS
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VEMO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2009.12 - 2014.10) VEMO
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892952
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892952
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Numer artykułu zalecanego dodatku:  2324102
Wersja:  AM
Do 100 dni na zwrot
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze