Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06)

Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) DRI
Turbosprężarka ELRING Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) FAST
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.2 THP 130 liftback 131KM, 96kW, benzyna (2013.11 - 2021.06) TMI
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
642.550
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
642.550
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  829754-0001
Dla numeru OE:  829754-5001S
Dla numeru OE:  836250-0001
Do 100 dni na zwrot
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
503.400
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
503.400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Dla numeru OE:  16 378 346 80
Dla numeru OE:  98 172 399 80
Dla numeru OE:  98 360 811 80
Dla numeru OE:  16 545 091 80
Dla numeru OE:  98 259 820 80
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Najlepsze turbosprężarki

TurbosprężarkaLiczba samochodów wyposażonych w turbosprężarki stale rośnie, bez względu na ilość cylindrów oraz pojemność jednostki napędowej. Każdy chce dziś posiadać auto doładowane, wykorzystujące jego maksymalną moc przy jednoczesnym zużyciu optymalnej ilości paliwa. Pozwala na to ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze