Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HART do Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) PIERBURG
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) DELPHI
Turbosprężarka DRI Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) ENERGY
Turbosprężarka FA1 Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) FA1
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) GARRETT
Turbosprężarka HART Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) HART
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) HOFFER
Turbosprężarka JPN Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) JPN
Turbosprężarka LRT Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka REINZ Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot 406 (8B) 2.2 HDi sedan 133KM, 98kW, olej napędowy (2000.03 - 2004.05) VEMO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
546 065
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
546 065
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Do 100 dni na zwrot
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze