Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VEMO do Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka FA1 Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) FA1
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) AJUSA
Turbosprężarka AUTOMEGA Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) AUTOMEGA
Turbosprężarka DRI Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) ERA
Turbosprężarka GARRETT Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) NISSENS
Turbosprężarka NTY Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) NTY
Turbosprężarka SASIC Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.09 - 2017.03) VEMO
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-63-0008
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V42-63-0008
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Norma emisji spalin:  Euro 5
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Ilość biegunów:  2
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Ciężar [kg]:  0,176
Szerokość opakowania [cm]:  4,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 517,00 zł
272,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-63-0069
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V25-63-0069
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 221,00 zł
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze