Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12)

Turbosprężarka ELRING Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) ERA
Turbosprężarka FA1 Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Peugeot 508 I (8D_) 2.2 HDi sedan 204KM, 150kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) VEMO
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-04790
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-04790
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRO-00935
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-00935
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia:  W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
166-00935
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-00935
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze