Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SASIC do Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04)

Turbosprężarka ELRING Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DRI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) FAST
Turbosprężarka HOFFER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PAYEN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) PAYEN
Turbosprężarka REINZ Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) REINZ
Turbosprężarka SASIC Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 HDI Autobus 128KM, 94kW, olej napędowy (2000.11 - 2002.04) TOPRAN
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1820132
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1820132
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BWarner 53039700081
Ograniczenia producenta:  BWarner 53039880081
Dla numeru OE:  0375F6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze