Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka BORGWARNER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka LUCAS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) coupe 131KM, 96kW, benzyna (2009.04 - obecnie) TMI
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA54399880077
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA54399880077
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  5,7
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze