Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe (DZ1N) coupe 250KM, 184kW, benzyna (2009.05 - obecnie) TMI
Producent:LUKAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUKAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA4937707320
niedostępny
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUKAS
Kod:
LTRPA4937707320
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Mitsubishi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ciężar netto [kg]:  5
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1838,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze