Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NE Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) NE
Turbosprężarka PIERBURG Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VAICO Renault SCÉNIC IV (J9_) 1.6 dCi 160 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2016.09 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
412-555
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
412-555
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT120690
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT120690
Jednostka:
KPL
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120690E
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120700
Do 100 dni na zwrot
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT120700
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT120700
Jednostka:
KPL
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120700E
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120680
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120690
Ilość:  66
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
346,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT120690E
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT120690E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120700E
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120690
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT120700E
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT120700E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120680E
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT120690E
Ilość:  14
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Do 100 dni na zwrot
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze