Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka DR.MOTOR Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka PIERBURG Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka HART Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) HART
Turbosprężarka HOFFER Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUKAS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NPS Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) NPS
Turbosprężarka NTY Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) NTY
Turbosprężarka SASIC Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) VAICO
Turbosprężarka VEMO Renault THALIA II (LU_) 1.5 dCi sedan 64KM, 47kW, olej napędowy (2008.09 - obecnie) VEMO
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
584.560
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
584.560
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 8x25
Długość całkowita [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714.351
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
714.351
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  1441100Q0F
Dla numeru OE:  1441100Q2A
Dla numeru OE:  1441100QAR
Dla numeru OE:  5435970-0011
Dla numeru OE:  5435970-0012
Dla numeru OE:  5435970-0016
Dla numeru OE:  5435970-0029
Dla numeru OE:  5435970-0033
Dla numeru OE:  5435980-0011
Dla numeru OE:  5435980-0012
Dla numeru OE:  5435980-0016
Dla numeru OE:  5435980-0029
Dla numeru OE:  5435980-0033
Dla numeru OE:  5435988-0011
Dla numeru OE:  5435988-0012
Dla numeru OE:  5435988-0016
Dla numeru OE:  5435988-0029
Dla numeru OE:  5435988-0033
Dla numeru OE:  5435990-0011
Dla numeru OE:  5435990-0012
Dla numeru OE:  5435990-0016
Dla numeru OE:  5435990-0029
Dla numeru OE:  5435990-0033
Dla numeru OE:  77 01 476 041
Dla numeru OE:  77 01 476 880
Dla numeru OE:  77 01 476 883
Dla numeru OE:  77 01 476 891
Dla numeru OE:  77 11 368 112
Dla numeru OE:  77 11 368 560
Dla numeru OE:  77 11 368 562
Dla numeru OE:  82 00 315 504
Dla numeru OE:  82 00 395 656
Dla numeru OE:  82 00 405 203
Dla numeru OE:  82 00 439 551
Dla numeru OE:  82 00 478 276
Dla numeru OE:  82 00 507 852
Dla numeru OE:  82 00 507 856
Dla numeru OE:  82 00 578 381
Dla numeru OE:  82 00 625 683
Dla numeru OE:  82 00 860 233
Dla numeru OE:  82 00 882 916
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze