Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ERA do Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ERA
Turbosprężarka FA1 Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAE
Turbosprężarka FAST Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAST
Turbosprężarka GARRETT Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) IPD
Turbosprężarka LUCAS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SASIC Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TOPRAN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TURBO MOTOR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VEMO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0)
Kod produktu:
555288A
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555288A
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość otworów:  2
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
179,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0)
Kod produktu:
555390
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555390
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA
0 (0)
Kod produktu:
555384
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555384
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA
0 (0)
Kod produktu:
555288
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555288
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  3
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
832,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze