Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka VAICO do Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12)

Turbosprężarka ELRING Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka REINZ Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Seat LEON (1P1) 1.2 TSI liftback 105KM, 77kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) VAICO
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-7908
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7908
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód powrotu
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-7901
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-7901
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze