Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GK do Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR!VE+ Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DR!VE+
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HOFFER Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka REINZ Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.2 TSI liftback 86KM, 63kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TOPRAN
Producent:GK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GK
5.0 (1)
Kod produktu:
998261
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
998261
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  5G0 965 567
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze