Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MEAT & DORIA do Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05)

Turbosprężarka FA1 Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) FA1
Turbosprężarka AJUSA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) DRI
Turbosprężarka ELRING Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) NISSENS
Turbosprężarka OEM Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT-FISPA Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) SIDAT-FISPA
Turbosprężarka TMI Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.2 TDI nadwozie zamknięte / kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (2010.03 - 2015.05) VEMO
Producent:MEAT & DORIA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
9331
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
9331
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1K0906627B
Do 100 dni na zwrot
251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
60560
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
60560
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
690,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
601054
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
601054
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  03P253019BV*
Do 100 dni na zwrot
1026,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
65079
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
65079
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
3311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze