Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka JP GROUP Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) TMI
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
91-0073
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-0073
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Toyota
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  8,5
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze