Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12)

Turbosprężarka ELRING Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) GARRETT
Turbosprężarka PIERBURG Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) AUTLOG
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) DELPHI
Turbosprężarka DRI Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FAE Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) FAE
Turbosprężarka HART Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) HART
Turbosprężarka HITACHI Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) HITACHI
Turbosprężarka HOFFER Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Volvo V70 III (135) 2.0 D Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) VICTOR REINZ
Producent:NISSENS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935202
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935202
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
241,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93102
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93102
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
1902,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze