Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12)

Turbosprężarka FA1 Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) ELSTOCK
Turbosprężarka LUCAS Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo V70 III (135) T6 AWD Kombi 286KM, 210kW, benzyna (2007.08 - 2010.12) TMI
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
172-04550
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-04550
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze