Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM do Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) TOPRAN
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka AJUSA Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HOFFER Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Vw BORA I (1J2) 1.8 T sedan 180KM, 132kW, benzyna (2002.03 - 2005.05) VIKA
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230261
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
230261
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze