Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DR.MOTOR do Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11)

Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) TOPRAN
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) VAICO
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) FA1
Turbosprężarka MAXGEAR Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) MAXGEAR
Turbosprężarka DR.MOTOR Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) DR.MOTOR
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) DELPHI
Turbosprężarka DOKUJI Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) DOKUJI
Turbosprężarka DRI Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) LRT
Turbosprężarka LUKAS Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) NISSENS
Turbosprężarka NTY Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) NTY
Turbosprężarka REINZ Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) REINZ
Turbosprężarka SASIC Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) SIDAT
Turbosprężarka SKV GERMANY Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) SKV GERMANY
Turbosprężarka THERMOTEC Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) THERMOTEC
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBO MOTOR Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VIKA Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) VIKA
Producent:DR.MOTOR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR
0 (0)
Kod produktu:
DRM0854
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR
Kod:
DRM0854
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR.MOTOR
0 (0)
Kod produktu:
DRM0686
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR
Kod:
DRM0686
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód powrotu
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze