Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM do Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10)

Turbosprężarka VAICO Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) VAICO
Turbosprężarka AJUSA Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) AJUSA
Turbosprężarka DRI Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) FA1
Turbosprężarka GARRETT Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) GARRETT
Turbosprężarka LUCAS Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) LUCAS
Turbosprężarka METZGER Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka THERMOTEC Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 5.0 V10 TDI 4motion sedan 313KM, 230kW, olej napędowy (2002.11 - 2006.10) TMI
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20258
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
20258
Jednostka:
szt
Masa [g]:  12
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20254
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
20254
Jednostka:
szt
Masa [g]:  13
Dla numeru OE:  1J0145769B
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze